sobota, 12 maja 2012

Wpis nowej Bloggerki :)

   Witam wszystkich na moim nowym blogu. To mój pierwszy blog, więc jestem tu u Was żółtodziobem. ;) Ale mam nadzieję, że szybko się zapoznam z panującymi tu zasadami.
   Teraz może troszkę powiem Wam o sobie. Mam 13 lat (ukończone 2 maja :) ), niedługo pójdę do gimnazjum (aaa!) i kocham koty. <3 Trochę te informacje niemające nic ze sobą wspólnego, ale w sumie mój blog taki będzie - o wszystkim i o niczym. Będę pisać trochę o tym, o tamtym i o siamtym... :)
   Dobrze pamiętacie jaka była wczorajsza pogoda, nie? Taki upał, że niektórzy mogli mieć na sobie tylko koszulkę, szorty i klapki. A dziś z rana tak lało... Po prostu odwrotny zestaw - czapka, szalik, kurtka przeciwdeszczowa i kalosze (jak ja) ! Bo pogoda w Polsce jest zmienna niczym humorki dorastającej panny - to raz zimno i deszczowo, to raz upał, nadmiar słońca, który może zmienić się w każdej chwili w śnieżycę.
   Jutro mam nadzieję, że będzie lepsza pogoda. :)))

3 komentarze:

  1. Super piszesz Fufi! Bardzo ciekawie, chętnie się to czyta.
    Nie zostawiaj go... ostatni wpis 4 dni temu...
    Po za tym co ci szkodzi dostać ocenę z informy, prawda? :)

    Wer <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Ale tak na serio to nie umiem pisać blogów zbytnio ;P Mój blog będzie o wszystkim - z moimi komentarzami. Tu będzie przedstawiony jakby mój światopogląd. ;)

      Usuń
  2. He He Fufi <3 Super !!! Każdy na początek nie wie jak się zabra do pisania to normalka :D

    OdpowiedzUsuń